Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2961 відгук
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 26.04).

+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

Відомі фотографи. Gold. Sebastião Salgado

-15% Відомі фотографи. Gold. Sebastião Salgado
  • Відомі фотографи. Gold. Sebastião Salgado, фото 2
  • Відомі фотографи. Gold. Sebastião Salgado, фото 3
  • Відомі фотографи. Gold. Sebastião Salgado, фото 4
  • Відомі фотографи. Gold. Sebastião Salgado, фото 5

3 000 

2 550 

  • В наявності
  • Код: 18337
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Відомі фотографи. Gold. Sebastião Salgado
Відомі фотографи. Gold. Sebastião Salgado
3 000 2 550 
В наявності
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

У Серра Пелада з Себастьяном Сальгадо. Переслідують чорно-білі зображення бразильської золотої лихоманки

Протягом десяти років Серра Пелада нагадував давно обіцяний Ельдорадо як найбільший у світі золотий рудник під відкритим небом, де в жахливих умовах працювали близько 50 000 копачів. Сьогодні золота лихоманка Бразилії - це просто легенда, що живе завдяки кільком щасливим спогадами, безлічі хворобливих жалю і фотографіями Себастьяна Сальгадо. Ця колекція - важливий документ сучасної історії і видатне фотографічне портфоліо.

«Що такого такого в тьмяно-жовтому металі, який змушує людей залишати свої будинки, продавати своє майно і перетинати континент, щоб заради мрії ризикувати життям, здоров'ям і розумом?» - Себастьяно Сальгадо Коли Себастьяно Сальгадо, нарешті, дозволили відвідати Серра-Пелада у вересні 1986 року, будучи заблокованим протягом шести років військовими владою Бразилії, він був погано підготовлений до того незвичайного видовища, яке чекало його на цій віддаленій вершині пагорба на околиці тропічний ліс Амазонки.

Перед ним відкрилася величезна діра, близько 200 метрів шириною і глибиною, в якій мешкали десятки тисяч майже одягнених чоловіків. Половина з них несли по дерев'яним сходам мішки вагою до 40 кілограмів, решта стрибали з мулистим схилах назад у печеристих пащу. Їх тіла і обличчя були кольору охри, забруднені залізною рудою землі, яку вони викопали. Після того, як у 1979 році в одному з джерел було виявлено золото, Серра Пелада назвав давно обіцяний Ельдорадо найбільшим у світі золотою копальнею під відкритим небом, на якому в жахливих умовах працювало близько 50 000 копачів.

Сьогодні сама дика золота лихоманка Бразилії - це просто легенда, підтримувана кількома щасливими спогадами, безліччю болючих жалю і фотографіями Себастьяна Сальгадо. Коли Сальгадо знімав ці зображення, колір домінував на глянцевих сторінках журналів. Чорно-біле було ризикованим шляхом, але портфоліо Серра Пелада ознаменувала повернення до витонченості монохромного фотографії, слідуючи традиції, майстри якої, від Едварда Уестона і Брассая до Роберта Капи і Анрі Картьє-Брессона, визначили ранній і середній періоди. -20 століття.

Коли фотографії Сальгадо потрапили в журнал The New York Times, сталося щось екстраординарне: запанувала повна тиша. «За всю мою кар'єру в The New York Times, - згадує фоторедактор Пітер Хоу, - я ніколи не бачив, щоб редактори реагували на який-небудь набір фотографій, як на Серра Пелада».

Сьогодні, коли фотографія поглинена світом мистецтва і цифровими маніпуляціями, портфоліо Сальгадо має біблійним якістю і проектує безпосередність, яка робить їх яскраво сучасними.

Рудник в Серра-Пелада давно закритий, але всі ці зображення вириваються з яскравих драматичних подій золотої лихоманки.

У цій книзі зібрано повне портфоліо Сальгадо Серра Пелада в репродукціях музейного якості, доповнене передмовою фотографа і есе Алана Райдінга.
Про автора:

MEGAMUNDEN - британський ілюстратор, який створив ілюстрації для реклами, моди, дизайну продуктів та видавничої справи. Він старший дизайнер дизайнерського агентства ILoveDust.

Дайана МакМахон-Коллис - консультант з Таро і співзасновник Асоціації Таро Британських островів. Вона написала для безлічі журналів і веб-сайтів.

Фотограф:

Себастьян Сальгадо почав свою кар'єру в якості професійного фотографа в Парижі в 1973 році, а потім працював з фотоагентствами Sygma, Gamma і Magnum Photos. У 1994 році він і його дружина Лелия створили зображення Amazonas, які займаються виключно його роботою. Фотографічні проекти Сальгадо були представлені на багатьох виставках, а також в книгах, включаючи Other Americas (1986), Sahel, l'homme en détresse (1986), Workers (1993), Terra (1997), Migrations (2000), The Children ( 2000) і Африка (2007).

Редактор і автор:

Лелия Ваник Сальгадо вивчала архітектуру і міське планування в Парижі. Її інтерес до фотографії почався в 1970 році. У 1980-х вона перейшла до створення та дизайну фотоальбомів та організації виставок, багато з яких були присвячені Себастьяну Сальгаду. З 1994 року Лелия Ваник Сальгадо є директором Amazonas images.

In Serra Pelada with Sebastião Salgado. Haunting black-and-white images of the Brazilian gold rush

For a decade, Serra Pelada evoked the long-promised El Dorado as the world's largest open-air gold mine, employing some 50,000 diggers in appalling conditions. Today, Brazil's gold rush is merely the stuff of legend, kept alive by a happy few memories, many pained regrets — and Sebastião Salgado's photographs. This collection is a major document of modern history and an extraordinary photographic portfolio.

"What is it about a dull yellow metal that drives men to abandon their homes, sell their belongings and cross a continent in order to risk life, limbs and sanity for a dream?" - Sebastiao Salgado When Sebastiao Salgado was finally authorized to visit Serra Pelada in September 1986, having been blocked for six years by Brazil's military authorities, he was ill-prepared to take in the extraordinary spectacle that awaited him on this remote hilltop on the edge of the Amazon rainforest.

Before him opened a vast hole, some 200 meters wide and deep, teeming with tens of thousands of barely-clothed men. Half of them carried sacks weighing up to 40 kilograms up wooden ladders, the others leaping down muddy slopes back into the cavernous maw. Their bodies and faces were the colour of ochre, stained by the iron ore in the earth they had excavated. After gold was discovered in one of its streams in 1979, Serra Pelada evoked the long-promised El Dorado as the world's largest open-air gold mine, employing some 50,000 diggers in appalling conditions.

Today, Brazil's wildest gold rush is merely the stuff of legend, kept alive by a happy few memories, many pained regrets-and Sebastiao Salgado's photographs. Colour dominated the glossy pages of magazines when Salgado shot these images. Black and white was a risky path, but the Serra Pelada portfolio would mark a return to the grace of monochrome photography, following a tradition whose masters, from Edward Weston and Brassai to Robert Capa and Henri Cartier-Bresson, had defined the early and mid-20th century.

When Salgado's images reached The New York Times Magazine, something extraordinary happened: there was complete silence. "In my entire career at The New York Times," recalled photo editor Peter Howe, "I never saw editors react to any set of pictures as they did to Serra Pelada."

Today, with photography absorbed by the art world and digital manipulation, Salgado's portfolio holds a biblical quality and projects an immediacy that makes them vividly contemporary.

The mine at Serra Pelada long has been closed, yet the intense drama of the gold rush leaps out of these images.

This book gathers Salgado's complete Serra Pelada portfolio in museum-quality reproductions, accompanіed by a foreword by the photographer and an essay by Alan Riding
About the Author:

MEGAMUNDEN is a UK-based illustrator who has created illustrations for advertising, fashion, product design and publishing. He is a Senior Designer at design agency ILoveDust.

Diana McMahon-Collis is a tarot consultant and co-founder of the Tarot Association of the British Isles. She has written for numerous magazines and websites.

The photographer:

Sebastião Salgado began his career as a professional photographer in Paris in 1973 and subsequently worked with the photo agencies Sygma, Gamma and Magnum Photos. In 1994 he and his wife Lélia created Amazonas images, which exclusively handles his work. Salgado's photographic projects have been featured in many exhibitions as well as books, including Other Americas (1986), Sahel, l'homme en détresse (1986), Workers (1993), Terra (1997), Migrations (2000), The Children (2000) and Africa (2007).

The editor and author:

Lélia Wanick Salgado studied architecture and urban planning in Paris. Her interest in photography started in 1970. In the 1980s she moved on to conceiving designing and photography books and organizing exhibitions, numerous of them on Sebastião Salgado. Since 1994 Lélia Wanick Salgado has been the director of Amazonas images.

Основні атрибути
ВиробникTaschen
ISBN9783836575089
Вид палітуркиТвердий
Кількість сторінок208
Мова виданняАнглійська
Формат
Довжина33 см
Ширина25 см
  • Ціна: 2 550 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner