Графічний дизайн. Logo Design. Global Brands
1 100 ₴
990 ₴
- Готово до відправки
- Код: 19134
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
Ознаки нашого часу. Добірка монументальних логотипів: другий тур Ласкаво просимо до найповнішого каталогу логотипів. Ця енциклопедія, яка привертає увагу до міжнародного фірмового стилю, поєднує приблизно 4500 товарних знаків з інформацією про дизайнери, рік створення, країну та бренд. У зручному форматі довідника це широкий огляд сучасної візуальної культури. Цей другий том, наступний за бестселером логотипом Bibliotheca Universalis, присвячений корпоративному стилю. У глобальному світі все більше і більше символів передають цінності, як-от довіру, якість або надійність. У цьому каталозі докладно показано, як тексти, зображення й ідеї об'єднуються в окремі бренди. Від авіакомпаній і харчових продуктів, спортивного одягу та комп'ютерів, музеїв і журналів до автомобільних брендів, музичних лейблів, фармацевтичних препаратів та інтернет-порталів — ця група пропонує приблизно 4500 логотипів брендів, включно з повною довідкову інформацію про дизайнерів, рік походження та країну, а також як бренди та компанії. Чудовий довідник для всіх, хто цікавиться ідеями та концепціями, на яких ґрунтується брендинг.
Signs of Our Times. A monumental logo compilation: round two Welcome to the most comprehensive catalogue of logos. Turning its searchlight on internationals’ corporate identity, this encyclopedia gathers approximately 4,500 trademarks, with information about the designers, year of creation, country, and brand. In handy reference-book size, this is a sweeping survey of today’s visual culture. Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, quality, or reliability. This catalog comprehensively breaks down how texts, images, and ideas are condensed into distinctive brands. From airlines and groceries, sportswear and computers, museums, and magazines, to car brands, music labels, pharmaceuticals, and internet portals, this band offers around 4,500 brand logos including complete background information about designers, year of origin, and country, as well as brands and companies. A great reference book for anyone interested in the ideas and concepts that branding is based on.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
Користувацькі характеристики | |
ISBN | 978-3-8365-7675-8 |
Вид палітурки | Твердий |
Довжина | 19.5 |
Кількість сторінок | 608 |
Ширина | 14 |
Мова видання | English |
- Ціна: 990 ₴