Міжнародний словник маркетингових термінів. Даніель Ядін
-10%


310 ₴
279 ₴
- В наявності
- Код: 18910
+380509094869
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Грір пропонує визначення найчастіше використовуваних маркетингових термінів і професійної лексики, а також поглиблене пояснення використовуваних у маркетингі прийомів, методів та процедур, які використовуються в маркетингі та зонах, пов'язаних з цією дисципліною (наприклад, маркетингові комунікації, засоби передавання інформації, реклама, PR тощо. Глорія містить чіткі пояснення, спостереження й докладні коментарі, а також рекомендації та поради, що ґрунтуються на практичному досвіді. Все це робить справжній словник незамінним і практичним посібником як для похмурих досвідом професіоналів, так і для студентів.
| Основні | |
|---|---|
| Виробник | Баланс Бізнес Букс |
| Країна виробник | Україна |
| Вид палітурки | Твердий |
| Рік видання | 2006 |
| Кількість сторінок | 608 |
| Мова видання | Російська |
| Формат | |
| Довжина | 24 см |
| Ширина | 17 см |
- Ціна: 279 ₴
