Міжнародний словник маркетингових термінів. Даніель Ядін
-20%
310 ₴
248 ₴
- В наявності
- Код: 18910
+380509094869
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Грір пропонує визначення найчастіше використовуваних маркетингових термінів і професійної лексики, а також поглиблене пояснення використовуваних у маркетингі прийомів, методів та процедур, які використовуються в маркетингі та зонах, пов'язаних з цією дисципліною (наприклад, маркетингові комунікації, засоби передавання інформації, реклама, PR тощо. Глорія містить чіткі пояснення, спостереження й докладні коментарі, а також рекомендації та поради, що ґрунтуються на практичному досвіді. Все це робить справжній словник незамінним і практичним посібником як для похмурих досвідом професіоналів, так і для студентів.
Основні | |
---|---|
Виробник | Баланс Бізнес Букс |
Країна виробник | Україна |
Вид палітурки | Твердий |
Рік видання | 2006 |
Кількість сторінок | 608 |
Мова видання | Російська |
Формат | |
Довжина | 24 см |
Ширина | 17 см |
- Ціна: 248 ₴