Не просто відносини — захист. Джерела розподілу в епоху влади клієнта. Глен Урбан
-20%
182 ₴
145,60 ₴
- Готово до відправки
- Код: 18890
+380509094869
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Традиційний Push/Pull маркетинг більше не працює. Найрозкручніші" ініціативи в галузі взаємин із клієнтами зазнають невдачі. Далекоподібні компанії стають партнерами на абсолютно новому шляху до максимальних подорожей і стійкої конкурентної переваги, і цей шлях — захист інтересів клієнта. Захист клієнтів означає те, що ви щиро уявляєте їхню цікавість, даєте їм відкриту, чесну та повну інформацію. Це означає, що ви говорите з ними, а не їм. І це вимагає масштабних змін як в органічній культурі, так і в організаційних процесах. Ця книга розповідає про те, як працює стратегія захисту, чому вона працює, і як змусити її працювати у вашій компанії. Переклад з англійської В.А. Сомило.
Основні | |
---|---|
Виробник | Баланс Бізнес Букс |
Країна виробник | Україна |
Вид палітурки | Твердий |
Рік видання | 2007 |
Кількість сторінок | 272 |
Мова видання | Російська |
Користувацькі характеристики | |
Довжина | 21.5 |
Ширина | 14.5 |
- Ціна: 145,60 ₴