Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3049 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 16.07).

+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

Оцінка ступеня задоволеності споживача. Підлогу Шварц

-20% Оцінка ступеня задоволеності споживача. Підлогу Шварц

182 ₴

145,60 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 150 грн

  • В наявності
  • Код: 18864
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Оцінка ступеня задоволеності споживача. Підлогу Шварц
Оцінка ступеня задоволеності споживача. Підлогу Шварц
182 ₴145,60 ₴
В наявності
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
За останні 20 років задоволеність і сталість споживачів стали однією з найбільш швидкозростаючих галузей дослідження ринку, і інтерес до неї продовжує зростати. Сьогодні організації вкладають великі кошти в програми, мета яких - утримання споживачів, так як від цього залежать збереження і збільшення прибутку компанії. Книга "Оцінка ступеня задоволеності споживача. Як дізнатися, що насправді думають люди" є путівником по цій широкій області. У ній розглядаються методи вивчення рівня задоволеності споживачів як з точки зору клієнта, так і з позиції постачальника дослідних послуг. Серед безлічі тем і питань, досліджуваних автором, можна виділити наступні: сучасні теорії, що лежать в основі дослідження ступеня задоволеності і сталості споживачів; як сформулювати вимоги до дослідження; які питання необхідно вирішити агентству, перш ніж запропонувати свої послуги у проведенні дослідження; відбір респондентів, розробка питань, структура анкети; особистий контакт із споживачем; деякі методи аналізу даних про рівень задоволеності споживачів; проведення аналізу та підготовка звіту з максимальним прибутком для бізнесу; що очікує в майбутньому дослідження ступеня задоволеності і сталості споживачів.
Основні
ВиробникБаланс Бізнес Букс
Країна виробникУкраїна
Вид палітуркиТвердий
Рік видання2007
Кількість сторінок352
Мова виданняРосійська
Формат
Довжина21.5 см
Ширина14.5 см
  • Ціна: 145,60 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner