Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3049 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 16.07).

+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн

-20% Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн

182 ₴

145,60 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 150 грн

  • В наявності
  • Код: 18876
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн
Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн
182 ₴145,60 ₴
В наявності
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Все більше компаній використовує різні технології маркетингових досліджень не просто для пошуку нових ринків, продуктів і клієнтів, а й для вдосконалення власної системи прийняття рішень у сфері менеджменту та маркетингу, а також для моніторингу служб з роботи з клієнтами. Ця книга дасть змогу менеджерам із маркетингу оцінити потребу проведення досліджень, проаналізувати їхні перспективи та прийняти точні рішення. Основні розділи: пошук необхідної інформації та правильних рішень, техніка ефективних досліджень, параметри та їх вимірювання, використання отриманої інформації, прийняття рішень з урахуванням тенденцій і змін, взаємодія з дослідними компаніями, роль досліджень у розширенні бізнесу. Ця книга входить до спеціальної серії книг під назвою "Маркетінгові дослідження на практиці".
Основні
ВиробникБаланс Бізнес Букс
Країна виробникУкраїна
Вид палітуркиТвердий
Рік видання2005
Кількість сторінок272
Мова виданняРосійська
Формат
Довжина21.5 см
Ширина14.5 см
  • Ціна: 145,60 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner