Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2627 відгуків
promo_banner
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн

-20% Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн

182 

145,60 

Мінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн

  • В наявності
  • Код: 18876
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн
Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн
182 145,60 
В наявності
Купити Купити з
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Все більше компаній використовує різні технології маркетингових досліджень не просто для пошуку нових ринків, продуктів і клієнтів, а й для вдосконалення власної системи прийняття рішень у сфері менеджменту та маркетингу, а також для моніторингу служб з роботи з клієнтами. Ця книга дасть змогу менеджерам із маркетингу оцінити потребу проведення досліджень, проаналізувати їхні перспективи та прийняти точні рішення. Основні розділи: пошук необхідної інформації та правильних рішень, техніка ефективних досліджень, параметри та їх вимірювання, використання отриманої інформації, прийняття рішень з урахуванням тенденцій і змін, взаємодія з дослідними компаніями, роль досліджень у розширенні бізнесу. Ця книга входить до спеціальної серії книг під назвою "Маркетінгові дослідження на практиці".
Основні
Виробник Баланс Бізнес Букс
Країна виробникУкраїна
Мова виданняРосійська
Вид палітуркиТвердий
Кількість сторінок272
Рік видання2005
Формат
Довжина21.5 см
Ширина14.5 см
  • Ціна: 145,60 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner