Ефективне використання результатів маркетингових досліджень. Робін Дж. Берн
-20%


182 ₴
145,60 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн
- В наявності
- Код: 18876
+380509094869
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Все більше компаній використовує різні технології маркетингових досліджень не просто для пошуку нових ринків, продуктів і клієнтів, а й для вдосконалення власної системи прийняття рішень у сфері менеджменту та маркетингу, а також для моніторингу служб з роботи з клієнтами. Ця книга дасть змогу менеджерам із маркетингу оцінити потребу проведення досліджень, проаналізувати їхні перспективи та прийняти точні рішення. Основні розділи: пошук необхідної інформації та правильних рішень, техніка ефективних досліджень, параметри та їх вимірювання, використання отриманої інформації, прийняття рішень з урахуванням тенденцій і змін, взаємодія з дослідними компаніями, роль досліджень у розширенні бізнесу. Ця книга входить до спеціальної серії книг під назвою "Маркетінгові дослідження на практиці".
Основні | |
---|---|
Виробник | Баланс Бізнес Букс |
Країна виробник | Україна |
Мова видання | Російська |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 272 |
Рік видання | 2005 |
Формат | |
Довжина | 21.5 см |
Ширина | 14.5 см |
- Ціна: 145,60 ₴