Дослідження мотивації персоналу. Пітер Гаудж
-20%
182 ₴
145,60 ₴
- В наявності
- Код: 18879
+380509094869
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Дана книга - керівництво, яке виділяє основні принципи проведення дослідження персоналу. Тут розглядаються такі питання як: вигоди від проведення дослідження думки працівників; задоволення потреб співробітників і клієнтів; практика у підготовці опитувань; опитування з використанням Інтернет та електронної пошти; якісне дослідження; розвиток інтуїції у співробітників та ін. Книга буде корисною для студентів, дослідників ринку, бізнес-менеджерів і фахівців з добору персоналу. Дане видання є складовою частиною серії книг під загальною назвою "Маркетингові дослідження на практиці".
Пітер Гаудж - один із засновників і колишній глава MRS Employee Research Group. Автор книги Краще практичне керівництво Товариства маркетингових досліджень по дослідженню думки співробітників, він також був керівником секції під час першої сесії Конференції Товариства маркетингових досліджень, присвяченій дослідженню думки співробітників. До того як організувати свій власний бізнес, Пітер був головою правління однієї з груп компаній WPP, до цього тривалий час працюючи на посадах з підбору персоналу і дослідженням ринку під час його кар'єри в сфері послуг.
Основні | |
---|---|
Виробник | Баланс Бізнес Букс |
Країна виробник | Україна |
Вид палітурки | Твердий |
Рік видання | 2008 |
Кількість сторінок | 272 |
Мова видання | Російська |
Формат | |
Довжина | 21.5 см |
Ширина | 14.5 см |
- Ціна: 145,60 ₴