Відомі фотографи. Sebastiao Salgado. Children
1 680 ₴
1 512 ₴
- В наявності
- Код: 8285
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
В будь-якій кризовій ситуації найбільше страждають діти. Фізично слабкі, вони часто першими помирають від голоду, хвороб і зневоднення. Невинні до дій і невдач цього світу, вони не можуть зрозуміти, чому існує небезпека, чому є люди, які хочуть заподіяти їм шкоду, або чому вони повинні піти, можливо, абсолютно раптово, і покинути свої школи, своїх друзів і їх Головне.
В цій серії, супутньої Результату, Себастьян Сальгадо представляє 90 портретів наймолодших вигнанців, мігрантів та біженців. Його піддані з різних країн, жертви різних криз, але всі вони знаходяться в русі і все молодше 15 років. Завдяки його великому проекту біженців, Сальгадо вразила в цих хлопчиків і дівчаток не тільки неявна невинність у їх страждання, але також і їх сяючі запаси енергії і ентузіазму навіть в самих нещасних обставин. Від придорожніх притулків в Анголі і Бурунді до міських нетрів в Бразилії і великих таборів у Лівані та Іраку діти залишалися дітьми: вони сміялися не менше, ніж плакали, вони грали в футбол, плескалися в брудній воді, бавилися друзів і, як правило, були в захваті від перспективи фотографування.
Для Сальгадо достаток являло цікавий парадокс. Як може усміхнений дитина зображати позбавлення і відчай? Однак він зауважив, що, коли він просив дітей вишикуватися в ряд і знімав їх портрети один за іншим, групове запаморочення зникало. Лицем до лиця з камерою кожна дитина став би набагато серйозніше. Вони дивилися на нього як на частину галасливої юрби, а як на особистість. Їх пози стануть серйозними. Вони подивилися в об'єктив з раптовою інтенсивністю, як ніби різко оцінили себе і свою ситуацію. І з виразу їхніх очей, або по нервовому руху маленьких рук, або по тому, як порвана одяг висіла на болісно тонкій оправі, Сальгадо виявив, що у нього є портфель біженців, який заслуговує окремого форуму.
Фотографії не намагаються висловити почуття піддослідних або докладно описати їхні проблеми зі здоров'ям, освітою і житловими проблемами. Швидше, колекція дозволяє 90 дітям дивитися на глядача з усією юнацькою відвертістю і всієї невпевненістю у власному майбутньому. Красиві, горді, задумливі і сумні, вони якийсь час стоять перед камерою, але задають питання, які не дають спокою на довгі роки. Чи залишаться вони у вигнанні? Завжди вони дізнаються ворога? Виростуть вони, щоб прощати чи мститися? Вони взагалі виростуть?
In every crisis situation, children are the greatest victims. Physically weak, they are often the first to succumb to hunger, disease, and dehydration. Innocent to the workings and failings of the world, they are unable to understand why there is danger, why there are people who want to hurt them, or why they must leave, perhaps quite suddenly, and abandon their schools, their friends, and their home.
In this companion series to Exodus, Sebastião Salgado presents 90 portraits of the youngest exiles, migrants, and jour apr? s jour. His subjects are from different countries, victims to different crises, but they are all on the move, and all under the age of 15. Through his extensive біженець project, what struck Salgado about these boys and girls was not only the implicit innocence in their suffering but also their radiant reserves of energy and enthusiasm, even in the most miserable of circumstances. From roadside refuges in Angola and Burundi to city slums in Brazil and sprawling camps in Lebanon and Iraq, the children remained children: they were quick to laugh as much as to cry, they played soccer, splashed in dirty water, got up to mischief with friends, and were typically ecstatic at the prospect of being photographed.
For Salgado, the exuberance presented a curious paradox. How can a smiling child represent circumstances of deprivation and despair? What he noticed, though, was that when he asked the children to line up, and took their portraits one by one, the group giddiness would fade. Face to face with his camera, each child would become much more serious. They would look at him not as part of a noisy crowd, but as an individual. Their poses would become earnest. They looked into the lens with a sudden intensity, as if abruptly taking stock of themselves and their situation. And in the expression of their eyes, or the nervous fidget of small hands, or the way frayed clothes hung off painfully thin frames, Salgado found he had a біженець portfolio that deserved a forum of its own.
The photographs do not try to make a statement about their subjects' feelings, or to spell out the particulars of their health, educational, and housing deficits. Rather, the collection allows 90 children to look out at the viewer with all the candor of youth and all the uncertainty of their future. Beautiful, proud, pensive, and sad, they stand before the camera for a moment in their lives, but ask questions that haunt for years to come. They Will remain in exile? They Will always know an enemy? They Will grow up to forgive or seek revenge? They Will grow up at all?
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
ISBN | 978-3836561365 |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 124 |
Мова видання | Англійська |
Формат | |
Довжина | 34 см |
Ширина | 25 см |
- Ціна: 1 512 ₴