Комерційна архітектура. BIG. Yes is More. An Archicomic on Architectural Evolution.
1 450 ₴
1 232,50 ₴
- В наявності
- Код: 20222
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
Yes is More - це легко доступний, але незмінно радикальний маніфест копенгагенської архітектурної компанії Bjarke Ingels Group, або BIG. На відміну від типової архітектурної монографії, ця книга використовує формат коміксів, щоб висловити свою новаторську порядку денного для сучасної архітектури. Це також перша вичерпна документація новаторської практики BIG, в якій методи, процеси, інструменти і концепції постійно піддаються сумніву і переглядаються. Або, як каже сама група: «Історично в архітектурі домінували дві протилежні крайнощі: авангард, повний божевільних ідей, що походять з філософії або містицизму; і добре організовані корпоративні консультанти, які створюють передбачувані і нудні коробки на високому рівні. Архітектура здається укоріненою: наївно утопічною або страхітливо прагматичною. Ми вважаємо, що між цими діаметральними протилежностями існує третій шлях: прагматична утопічна архітектура, яка в якості практичної мети створює ідеальні з соціальної, економічної та екологічної точок зору місця. В BIG ми прагнемо зробити так, щоб радикальне збігалося з реальністю. У всіх наших діях ми намагаємося перемістити фокус з дрібних деталей на ВЕЛИКУ картину ». Бьярке Ингельс приваблює дуже талановитих співробітників, а також обдарованих і амбітних клієнтів з усього світу. Потім він створює розумну синергію з неприборканої енергії і непередбаченої динаміки і трансформує їх в дивовижні, функціональні, цінні папери та гарні рішення конкретних і складних завдань в кожній задачі. Проекти BIG отримали нагороди Королівської академії витончених мистецтв, спеціальний приз журі Венеціанської архітектурної бієнале, а також безліч інших міжнародних премій. «Так - це більше» - це гра слів, яка представляє ідеал компанії і резюмує її нешанобливе ставлення до надмірного формалізму і її рішучість залучити населення в цілому до своїх творінь. В якості розширення методів і результатів у своїй дебютній монографії використовуються найбільш доступні і популістські засоби комунікації - комікс.
Yes is More is the easily accessible but unremittingly radical manifesto of Copenhagen-based architectural practice Bjarke Ingels Group (BIG or.Unlike a typical architectural monograph, this book uses the comic book format to express its groundbreaking agenda for contemporary architecture. It is also the first comprehensive documentation of BIG's trailblazing practice―where method, process, instruments, and concepts are constantly questioned and redefined. Or, as the group itself says:“Historically, architecture has been dominated by two opposing extremes: an avant-garde full of crazy ideas, originating from philosophy or mysticism; and the well organized corporate consultants build that predictable and boring boxes of high standard. Architecture seems entrenched: naively utopian or petrifyingly pragmatic. We believe there is a third way between these diametric opposites: a pragmatic utopian architecture that creates socially, economically, and environmentally perfect places as a practical objective. At BIG we are devoted to investing in the overlap between radical and reality. In all our actions we try to move the focus from the little details to the BIG picture." Bjarke Ingels attracts highly talented coworkers, but also gifted and ambitious clients from all over the world. Then He creates intelligent synergies from wild energies and unforeseen dynamics and transforms them into surprising, functional, valuable, and beautiful solutions to the specific and complex challenges in each task. BIG projects have won awards from the Royal Academy of Fine Arts and the Special Jury Prize at the Venice Architecture Biennale, as well as many other international prizes. Yes is More is a play on words that represents the company's ethos and sums up its irreverent attitude towards excessive formalism, and its to determination іnvolve the population at large in its creations. As an extension of its methods and results, its debut monograph uses the most approachable and populist means of communication available―the comic.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
ISBN | 978-3836520102 |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 400 |
Мова видання | Англійська |
- Ціна: 1 232,50 ₴