Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3667 відгуків
Замовлення до 300 грн відпускається зі 100% передоплатою  

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

Видатні художники. Expressionism. A Revolution in German Art. Dietmar Elger

Видатні художники. Expressionism. A Revolution in German Art. Dietmar Elger
  • Видатні художники. Expressionism. A Revolution in German Art. Dietmar Elger, фото 3
  • Видатні художники. Expressionism. A Revolution in German Art. Dietmar Elger, фото 4
  • Видатні художники. Expressionism. A Revolution in German Art. Dietmar Elger, фото 5

1 559 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: 21578
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Видатні художники. Expressionism. A Revolution in German Art. Dietmar Elger
Видатні художники. Expressionism. A Revolution in German Art. Dietmar Elger
1 559 ₴
Немає в наявності
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Німецькі експресіоністи були стурбовані і розсерджені. Виникнувши на зорі 20 століття, вони виступали проти християнських і буржуазних цінностей, а також проти нестримної індустріалізації міст. Антиімперіалістичні, вони були розкидані, розбиті і виснажені жахами Першої світової війни і об'єднали свої зусилля тільки для того, щоб бути офіційно стертими нацистської виставкою «Дегенеративне мистецтво» 1937 року. В цій великій колекції TASCHEN керівник архіву Герхарда Ріхтера Дітмар Эльгер збирає багатьох художників і елементи цього актуального, розрізненого, складного руху в один авторитетний огляд його головних героїв, принципів і найважливішою ролі в модернізмі 20-го століття. Знаходячи критичне спокій серед божевілля фарб і спотворень, книга виявляє провідні колективи експресіонізму, Die Brücke і Der Blaue Reiter, а також його регіональні особливості в його центрах Берліна і Мюнхена, а також його варіанти Північній Німеччині, Рейнланду і Вени. Попутно ми порівнюємо і протиставляємо теми і стилістичні рішення, поки ця розрізнена група художників бореться зі своєю сучасної індустріальної реальністю. Ми знаходимо світлі смуги у Василя Кандинського і хворобливі відтінки Ернста Людвіга Кірхнера, футуристичні межі Франца Марка і часткове повернення імпресіонізму в яскравих мазках Еміля Нольде. Ми заходимо в зубожілі бари з роздутими старими, а потім входимо в жовту кімнату, викликає клаустрофобію, яку займає ніяково позує гола. Нас розчавлює какофонія міського шуму і диму, а потім ми залишаємося наодинці з лісом, озером і тишею. Охоплюючи це багатство і різноманітність творів експресіоністів, Элгер показує таких відомих постатей, як Бекманн, Кандинський, Кірхнер, Кокошка, Нольде, Шиле, а також намагається представити недостатньо вивчених художників, таких як Конрад Феликсмюллер, Людвіг Мейднер і Маріанна фон Верефкин. В результаті вийшов великий, всеосяжний, надійний перетравлення яскравих, часто жорстоких форм вираження, а також туги та неспокою, які переховуються за його шаленими фарбами.

German Expressionists were uneasy and angry. Emerging at the dawn of the 20th century, they railed against Christian and bourgeois values as much as rampant urban industrialization. Anti-imperialist, they were dispersed, shattered, and depleted by the horrors of the First World War, and rallied their efforts only to be officially erased by the Nazi "Degenerate Art" exhibition of 1937. In this comprehensive TASCHEN collection, Head of the Gerhard Richter Archive Dietmar Elger gathers the many artists and elements of this urgent, scattered, complex movement into one authoritative overview of its protagonists, principles, and essential role in 20th-century modernism. Finding a critical calm amid the frenzy of color and distortion, the book distills Expressionism's leading collectives, Die Brücke and Der Blaue Reiter, as well as its regional characteristics across its Berlin and Munich hubs, and its North German, Rheinland, and Viennese variants. Along the way, we compare and contrast themes and stylistic choices as this dispersed group of artists wrestled with their modern industrial reality. We find luminous streaks from Wassily Kandinsky, and the sickly hues of Ernst Ludwig Kirchner, the futurist facets of Franz Marc, and a partial Impressionist throwback in the gaudy dabs of Emil Nolde. We walk into seedy bars with bloated old men, and then enter a claustrophobic yellow room occupied by an awkwardly posed nude. We are crushed in a cacophony of city sound and smoke, and then left alone with woods, a lake, and silence. Spanning this richness and range in Expressionist output, Elger features such well-known figures as Beckmann, Kandinsky, Kirchner, Kokoschka, Nolde, Schiele, while taking care to present inadequately studied artists such as Conrad Felixmüller, Ludwig Meidner, and Marianne von Werefkin. The result is an expansive, inclusive, dependable digest of a vivid, often violent mode of expression, and the yearning and unease behind its frenzied paintwork.

Основні атрибути
ВиробникTaschen
ISBN978-3836520058
Вид палітуркиТвердий
Кількість сторінок296
Мова виданняАнглійська
Формат
Довжина34 см
Ширина24.5 см
  • Ціна: 1 559 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner