Видатні художники. El Greco. Michael Scholz-Hänsel
830 ₴
747 ₴
- В наявності
- Код: 21556
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
Для своїх сучасників у Венеції кінця XVI століття Ель Греко (1541-1614) був протилежним хлопцем, природженим художником, наділеним визначним талантом, але наполегливою на своєму шляху. Протягом всієї своєї кар'єри, просуваючись від Криту до Венеції, Риму і, нарешті, Толедо, Іспанія, «Грек» стояв окремо від своїх однолітків, об'єднуючи різні західні художні традиції для створення унікального живописного мови. Цілеспрямований стиль Ель Греко відкидав натуралізм і відкидав доступність. Такі твори, як «Викриття Христа» (1577-79), «Похорон графа Оргаза» (1586-88) і «Бачення святого Іоанна» (1608-1414), розкривають витягнуті викривлені фігури; нереальні кольори; та експериментальна візуалізація простору - все це не піддається легкому розгляду та направлено на мистецтво епічного величі та інтелектуальної краси. Ель Греко, якого за життя часто сприймали з підозрою і критикою, відродив загін затятих сучасних шанувальників, включаючи Пабло Пікассо, Роджера Фрая і піонера Der Blaue Reiter Франца Марка. Сьогодні художник належить до привілейованої групи великих старих майстрів живопису, що є не тільки аномалією його віку, а й орієнтиром протягом століть. У цьому важливому введення TASCHEN Basic Art 2.0 досліджуються впливу і складові радикального і унікального бачення Ель Греко, від символічного світу візантійських ікон і гуманістичних цінностей до Відродження зароджується концептуальної практики.
To his contemporaries in late 16th-century Venice, El Greco (1541-1614) was a contrary fellow, an innate artist blessed with extraordinary talent, but stubborn in the pursuit of his own path. Throughout his career, as he progressed from Crete to Venice, to Rome and ultimately Toledo, Spain, "The Greek" stood apart from his вузли, merging different Western art traditions to create a unique pictorial language. El Greco's single-minded style rejected naturalism and rejected accessibility. Works such as The Disrobing of Christ (1577-79), The Burial of the Count of Orgaz (1586-88), and The Vision of St John (1608-14) reveal elongated, twisted figures; unreal colors; and an experimental rendering of space ― all resistant to easy viewing and intent, instead, on an art of epic grandeur and intellectual beauty. Frequently regarded with suspicion and criticism during his lifetime, El Greco was revived by a troop of ardent modern admirers, including Pablo Picasso, Roger Fry, and Der Blaue Reiter pioneer Franz Marc. Today, the artist belongs to the privileged group of great old master painters, as much an anomaly of his age, as a reference point across the centuries. This essential introduction from TASCHEN Basic Art 2.0 explores the influences and the ingredients of El Greco's radical singular and vision, from the symbolic world of Візантійські icons and the humanistic values of the Renaissance to the nascent beginnings of conceptual practice.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
ISBN | 978-3836534536 |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 96 |
Мова видання | Англійська |
Формат | |
Довжина | 26 см |
Ширина | 21 см |
- Ціна: 747 ₴