Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3453 відгуків
Замовлення до 200 грн відпускається зі 100% передоплатою  
+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

Графічний дизайн. The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960–Today

-10% Графічний дизайн. The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960–Today
  • Графічний дизайн. The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960–Today, фото 3
  • Графічний дизайн. The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960–Today, фото 4
  • Графічний дизайн. The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960–Today, фото 5

3 465 ₴

3 118,50 ₴

  • В наявності
  • Код: 21630
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Графічний дизайн. The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960–Today
Графічний дизайн. The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960–Today
3 465 ₴3 118,50 ₴
В наявності
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Протягом бурхливого часу графічний дизайн - з його яскравим, акуратним синтезом зображення та ідеї втілював дух кожної епохи. Оточуючи нас кожну хвилину кожного дня, від мінімалістської упаковки до барвистої реклами, інтелектуальної екологічної графіки і елегантних інтерфейсів: графічний дизайн - це не тільки передача інформації, а й відображення культурних прагнень і цінностей суспільства. Цей другий том завершує наше глибоке дослідження графічного дизайну з 1960-х років до наших днів. На цій візуальної карті близько 3500 оригінальних дизайнів зі всього світу ведуть нас через сучасну історію, від встановлення міжнародного стилю до настання революційної цифрової епохи. Під мікроскопом проходять докладний аналіз близько 80 ключових предметів, окрім 118 біографій найважливіших дизайнерів епохи, включаючи Массімо Вільєллі (система навігації в метро Нью-Йорка), Отл Айхер (ідентичність Lufthansa), Паула Шер (ідентичність бренду Citibank), Невілла Броуді ( The Face magazine), Кашива Сато (фірмовий стиль Uniqlo) і Стефан Загмайстер (рукописні плакати). Володіючи великими знаннями в цій області, автор Йенс Мюллер щороку створює видатні проекти поряд з послідовною послідовністю етапів проектування. Організоване в хронологічному порядку, кожне десятиліття супроводжується коротким оглядом, а також приголомшливою візуальної шкали часу, що пропонує яскраве відображення різноманітності графічної продукції в кожному десятилітті, а також глобального ландшафту, який він відразу описав і визначив. Ця колекція важливих графічних робіт являє собою давно назріле роздум про розвиток творчої області, що постійно змінюється, та кидає виклик самій собі. Ці ключові елементи служать координатами сучасної історії, допомагаючи нам простежити явний вплив графічного дизайну на наше повсякденне життя. У поєднанні з першим томом, що охоплює період з моменту зародження області до 1959 року, ці томи пропонують найбільш повне на сьогоднішній день дослідження графічного дизайну.

Through the turbulent passage of time, graphic design―with its vivid, neat synthesis of image and idea―has distilled the spirit of each age. Surrounding us every minute of every day from minimalist packaging to colorful adverts, smart environmental graphics to sleek interfaces: graphic design is as much about transmitting information as it is about reflecting society's cultural and aspirations values. This second volume rounds off our in-depth exploration of graphic design, spanning from the 1960s until today. About 3,500 seminal designs across from the globe guide us in this visual map through contemporary history from the establishment of the International Style to the rise of the groundbreaking digital age. Around 80 key pieces go under the microscope in detailed analyses besides 118 biographies of the era's most important designers, including Massimo Vignelli (New York subway wayfinding system), Otl Aicher (Lufthansa identity), Paula Scher (Citibank brand identity), Neville Brody (The Face magazine), Kashiwa Sato (Uniqlo brand identity), and Stefan Sagmeister (handwriting posters). With his sweeping knowledge of the field, author Jens Müller curates the standout designs for each year alongside a running sequence of design milestones. Organized chronologically, each decade is prefaced by a succinct overview as well as a stunning visual timeline, offering a vivid display of the variety of graphic production in each decade as well as the global landscape which it at once described and defined. This collection of important graphic works represents a long-overdue reflection on the development of a creative field constantly changing and challenging itself. These key pieces act as coordinates through contemporary history, helping us trace the sheer influence of graphic design on our daily lives. Combined with Volume One―which spans from the field's very beginnings until 1959―the tomes offer the most comprehensive exploration of graphic design to date.

Основні атрибути
ВиробникTaschen
ISBN978-3836570374
Вид палітуркиТвердий
Кількість сторінок480
Мова виданняАнглійська
Формат
Довжина38 см
Ширина26 см
  • Ціна: 3 118,50 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner