Графічний дизайн. The History of Graphic Design. Vol. 1, 1890-1959
3 675 ₴
3 307,50 ₴
- В наявності
- Код: 21631
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
History is a complex business. Fortunes boom and bust, empires wax and wane, and change―whether social, political, or technological―has its winners, its losers, its advocates, and its enemies. Through all the turbulent passage of time, graphic design―with its vivid, neat synthesis of image and idea―has distilled the spirit of each age. This book is an in-depth history of graphic design from the end of the 19th century to the '50s. It traces the evolution of this creative field from its beginning as poster design to its further development into advertising, corporate identity, packaging, editorial and design. Organized chronologically, the volume features over 2,500 seminal designs from all over the world, 71 of which are profiled in detail besides 61 leaders in the field, including Alphonse Mucha (chocolate advertisements), Edward Johnston (London Underground and logo typeface), El Lissitzky (constructivist graphics), Herbert Matter (photomontage travel posters from Switzerland), Saul Bass (animated opening titles), and A. M. Cassandre (art deco posters). With his sweeping knowledge of the field, author Jens Müller curates the standout designs for each year alongside a running sequence of design milestones. Meanwhile, in his introductory essay, David Jury situates graphic design from its point of origin in early printing, engraving, and lithography to striking creative developments in the 19th century. Each consecutive decade is then prefaced by a succinct overview as well as a stunning visual timeline, offering a vivid display of the variety of graphic production in each decade as well as the global landscape which it at once described and defined. As we move on from and reflect upon the 20th century, this first volume examines the foundations of what would influence some of the fastest-changing creative fields. Combined with Volume Two―which spans from the 1960s until today―the tomes offer the most comprehensive exploration of graphic design to date and a long-overdue recognition of its enormous contribution to economics, politics, social causes the arts, media and the way we see the world.
Історія - справа складна. Удачі то блищать, то падають, імперії ростуть і падають, а зміни - соціальні, політичні та технологічні - мають своїх переможців, переможених, захисників і ворогів. Протягом всього бурхливого часу графічний дизайн - з його яскравим, акуратним синтезом зображення та ідеї втілював дух кожної епохи. Ця книга являє собою глибоку історію графічного дизайну з кінця 19 століття до 50-х років. У ньому простежується еволюція цього творчого поля від його зародження як дизайну плаката до його подальшого розвитку в рекламі, фірмовому стилі, упаковці і редакційному дизайні. Організований в хронологічному порядку збірка включає понад 2500 оригінальних дизайнів зі всього світу, 71 з яких докладно описано, крім 61 лідера в цій області, включаючи Альфонса Муху (реклама шоколаду), Едварда Джонстона (логотип і шрифт Лондонського метрополітену), Ель Лисицький. (конструктивистская графіка), Herbert Matter (фотомонтажные туристичні плакати з Швейцарії), Saul Bass (анімовані вступні заголовки) і AM Cassandre (плакати в стилі ар-деко). Володіючи великими знаннями в цій області, автор Йенс Мюллер щороку створює видатні проекти поряд з послідовною послідовністю етапів проектування. Між тим, у своєму вступному есе Девід Джури розглядає графічний дизайн з моменту його зародження в ранній друку, гравюри та літографії до вражаючих творчих досягнень XIX століття. Кожного наступного десятиріччя передує короткий огляд, а також приголомшлива візуальна шкала часу, що пропонує яскраве відображення різноманітності графічної продукції в кожному десятилітті, а також глобального ландшафту, який він відразу описав і визначив. По мірі того, як ми йдемо від ХХ століття і розмірковуємо про нього, в цьому першому томі досліджуються основи того, що може вплинути на деякі з найбільш швидко мінливих областей творчості. У поєднанні з другим томом, що охоплює період з 1960-х років до сьогоднішнього дня, ці томи пропонують найбільш повне на сьогоднішній день дослідження графічного дизайну давно назріле визнання його величезного внеску в економіку, політику, соціальні справи, мистецтво, засоби масової інформації і як ми бачимо світ.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
ISBN | 978-3836563079 |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 480 |
Мова видання | Англійська |
Формат | |
Довжина | 38 см |
Ширина | 26 см |
- Ціна: 3 307,50 ₴