Industrial Design A–Z. Charlotte & Peter Fiell
-10%
1 100 ₴
990 ₴
- В наявності
- Код: 9695
+380509094869
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Якщо ви хоч трохи зацікавитесь дизайном своєї зубної щітки, історією створення вашої пральної машини або еволюцією телефону, ви виявите ще більший інтерес до цього повністю оновленим виданню журналу «Промисловий дизайн від А до Я». Простежуючи еволюцію промислового дизайну від промислової революції до наших днів, книга сповнена синергій форми і функцій, які перетворюють наш повсякденний досвід. Від камер до кухонного начиння, від Lego до Lamborghini, ми зустрічаємося з окремими дизайнерами, глобальними компаніями і, насамперед, з геніальними продуктами, які інтегруються навіть найдрібніші деталі нашого життя. Разом із зірковими дизайнерами, такими як Марк Ньюсон і Філіп Старк, і великими світовими брендами, такими як Braun і Apple, менш відомі і новачки, такі як Brompton Bicycles і вітряні турбіни Enercon, свідчать про невпинному темпі розробки продуктів, а також про найбільш нагальні завдання та пріоритети сьогоднішнього дня. яким він повинен перетворити своє творче винахід. If you take even the slightest interest in the design of your toothbrush, behind the history your washing machine, or the evolution of the telephone, you'll take an even greater interest in this completely updated edition of Industrial Design A–Z. Tracing the evolution of industrial design from the Industrial Revolution to the present day, the book bursts with synergies of form and function that transform our daily experience. From cameras to kitchenware, Lego to Lamborghini, we meet the individual designers, the global businesses, and above all the genius products that become integrated into even the smallest details of our lives. Alongside star designers like Marc Newson and Philippe Starck and major global brands like Braun and Apple, lesser-known and newcomer entries such as Brompton Bicycles and Enercon wind turbines attest to product design’s restless pace, as well as to today’s most pressing challenges and priorities to which it must turn its creative invention.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
Країна виробник | Німеччина |
ISBN | 978-3836522168 |
Кількість сторінок | 616 |
Мова видання | Англійська |
Формат | |
Довжина | 14.5 см |
Ширина | 20 см |
- Ціна: 990 ₴