Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3695 відгуків
Замовлення до 300 грн відпускається зі 100% передоплатою  
+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

Logo Beginnings. Jens Muller

-10% Logo Beginnings. Jens Muller
  • Logo Beginnings. Jens Muller, фото 3
  • Logo Beginnings. Jens Muller, фото 4
  • Logo Beginnings. Jens Muller, фото 5

3 540 ₴

3 186 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: 24013
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Logo Beginnings. Jens Muller
Logo Beginnings. Jens Muller
3 540 ₴3 186 ₴
Готово до відправки
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Countless global brands, including Rolex, BMW, Louis Vuitton, and the New York Yankees, still use logos that were designed over 100 years ago. Yet there has never been a monograph devoted to the origins of logo design. In the second half of the 19th century, the trademark replaced traditional symbols such as the family coat of arms as a promotional and identifying symbol for companies. At first, the designs were often still figurative; only gradually did they develop into the abstract marks that have become fixtures in everyday life today.

Author Jens Müller, described as the “logo detective” by Wired magazine, examined historical trademark registers, international corporate archives, and early design publications to unearth more than 6,000 logos from 1870 to 1940. This unparalleled collection traces the development of modern trademarks and sheds light on forgotten designs and early versions of famous logos. The catalog is divided into four design categories: “Figurative,” “Form,” “Effect,” and “Typographical.” Each chapter is then systematically subdivided according to basic elements of design such as circle, line, overlap, and outline, thus offering a new perspective on design principles that are still relevant today.

Along with an extensive picture section, the book comprises an introduction by Jens Müller on the history of the trademark as well as a reproduction of the first comprehensive examination of modern corporate logos: the influential design pioneer F.H. Ehmcke’s (1878–1965) illustrated essay “Wahrzeichen—Warenzeichen” (Symbols—trademarks) from 1921. Also included are ten case studies of famous trademarks, including those of 3M, NBC, Shell, and Olivetti, and numerous rare images illustrating the—at times varied, at times consistent—developments in international logo design and the birth of the corporate identity. Logo Beginnings is not only a fundamental and inspiring graphic design manual but also an excellent read for anyone interested in social, cultural, and corporate history and the fascinating impact of trademarks. It is also the perfect complement to the TASCHEN classic Logo Modernism.

Безчислені світові бренди, включно з Rolex, BMW, Louis Vuitton і New York Yankees, досі використовують логотипи, розроблені понад 100 років тому. Проте ніколи не було монографії, присвяченої походженню дизайну логотипа. У другій половині 19 століття товарний знак замінив традиційні символи, як-от фамільний герб, як рекламний і ідентифікувальний символ компаній. Спочатку малюнки часто були фігуративними; лише поступово вони перетворилися на абстрактні знаки, які стали сьогодні невіддільною частиною повсякденного життя.

Автор Йенс Мюллер, якого журнал Wired назвав «детективом за логотипами», вивчив історичні реєстри товарних знаків, міжнародні корпоративні архіви та ранні публікації з дизайну, щоб знайти понад 6000 логотипів від 1870 до 1940 року. Ця безпрецедентна колекція простежує розвиток сучасних товарних знаків і навісів. пролити світло на забуті дизайни та ранні версії відомих логотипів. Каталог розділений на чотири категорії дизайну: «Зразливий», «Форма», «Ефект» і «Типографський». Потім кожен розділ систематично підлягає відповідно до основних елементів дизайну, як-от коло, лінія, перекриття та контур, у такий спосіб пропонуючи новий погляд на принципи дизайну, які все ще актуальні сьогодні.

Поряд із великим розділом із зображеннями книга містить введення Єнса Мюллера в історію товарного знака, а також репродукцію першого всебічного дослідження сучасних корпоративних логотипів: ілюстроване есе впливового піонера дизайну Ф. Х. Емке (1878-1965) «Wahrzeichen — Warenzeichen» («Символи — товарні знаки») з 1921 року. Також входять десять тематичних досліджень відомих товарних знаків, зокрема торгових марок 3M, NBC, Shell і Olivetti, а також численні рідкісні зображення, що ілюструють — іноді різні, іноді послідовні — розробки. міжнародному дизайну логотипів і народження фірмового стилю. Logo Beginnings — це не тільки фундаментальне і надихаюче керівництво з графічного дизайну, а й чудове читання для всіх, хто цікавиться соціальною, культурною та корпоративною історією, а також захопливим впливом товарних знаків. Це також ідеальне доповнення до класичного логотипу TASCHEN Logo Modernism.

Основні атрибути
ВиробникTaschen
ISBN978-3836582285
Вид палітуркиТвердий
Кількість сторінок432
СтанНовий
Мова виданняАнглійська
Формат
Довжина38 см
Ширина25.5 см
  • Ціна: 3 186 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner