Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3639 відгуків
Замовлення до 200 грн відпускається зі 100% передоплатою  

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

20th Century Alcohol & Tobacco Ads. Steven Heller , Allison Silver

20th Century Alcohol & Tobacco Ads. Steven Heller , Allison Silver
  • 20th Century Alcohol & Tobacco Ads. Steven Heller , Allison Silver, фото 3
  • 20th Century Alcohol & Tobacco Ads. Steven Heller , Allison Silver, фото 4

1 439 ₴

  • Немає в наявності
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
20th Century Alcohol & Tobacco Ads. Steven Heller , Allison Silver
20th Century Alcohol & Tobacco Ads. Steven Heller , Allison Silver
1 439 ₴
Немає в наявності
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Пороки чи чесноти: вживання алкоголю та куріння давали маркетологам продукти, які можна було перетворити на візуальне свято. У цьому розкішному збірнику реклами ми досліджуємо, як зображення цих товарів охоплювалося від елегантних до нестандартних, показуючи, як виробники протягом 20-го століття спонукали своїх клієнтів поглинати та вдихати.

Алкогольні та тютюнові тенденції кожної епохи насичено відображаються сторінка за сторінкою, образи брендів настільки ефективно вплетені в американську популярну культуру, що майже будь-хто міг би впізнати такі символи, як Marlboro Man або Spuds MacKenzie, фігури настільки знайомі, що вони могли б з’являтися в рекламі без самого продукту. Інші рекламодавці винайшли розумні та підсвідомі підходи до продажу своїх товарів, як підтвердила шалено успішна кампанія Absolut. Навіть лікарі зробили свій внесок у викривлену версію пропаганди, свідчивши, що куріння може заспокоїти нерви та заспокоїти горло, водночас прославляючи алкоголь як еліксир, здатний принести соціальний успіх.

Незалежно від того, насолоджуєтеся ви цими візуальними насолодами чи насолоджуєтеся вдиханням і потопанням у заборонених задоволеннях, ви точно будете в захваті від цього дослідження надзвичайно яскравого, а часом і суперечливого, розділу історії реклами.

ДР

Основні атрибути
ВиробникTaschen
Мова виданняАнглійська
Вид палітуркиТвердий
Кількість сторінок464
ISBN9783836593717
Формат
Довжина21.7 см
Ширина15.6 см
  • Ціна: 1 439 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner