20th Century Alcohol & Tobacco Ads. Steven Heller , Allison Silver
Пороки чи чесноти: вживання алкоголю та куріння давали маркетологам продукти, які можна було перетворити на візуальне свято. У цьому розкішному збірнику реклами ми досліджуємо, як зображення цих товарів охоплювалося від елегантних до нестандартних, показуючи, як виробники протягом 20-го століття спонукали своїх клієнтів поглинати та вдихати.
Алкогольні та тютюнові тенденції кожної епохи насичено відображаються сторінка за сторінкою, образи брендів настільки ефективно вплетені в американську популярну культуру, що майже будь-хто міг би впізнати такі символи, як Marlboro Man або Spuds MacKenzie, фігури настільки знайомі, що вони могли б з’являтися в рекламі без самого продукту. Інші рекламодавці винайшли розумні та підсвідомі підходи до продажу своїх товарів, як підтвердила шалено успішна кампанія Absolut. Навіть лікарі зробили свій внесок у викривлену версію пропаганди, свідчивши, що куріння може заспокоїти нерви та заспокоїти горло, водночас прославляючи алкоголь як еліксир, здатний принести соціальний успіх.
Незалежно від того, насолоджуєтеся ви цими візуальними насолодами чи насолоджуєтеся вдиханням і потопанням у заборонених задоволеннях, ви точно будете в захваті від цього дослідження надзвичайно яскравого, а часом і суперечливого, розділу історії реклами.
ДР
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
Мова видання | Англійська |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 464 |
ISBN | 9783836593717 |
Формат | |
Довжина | 21.7 см |
Ширина | 15.6 см |
- Ціна: 1 439 ₴