Duchamp. Janis Mink

830 ₴
- В наявності
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
Коли пісуар більше не пісуар? Коли Марсель Дюшан (1887-1968) оголосив це мистецтвом. Резонанс, який зустрів створений французьким художником Фонтан (1917), порцеляновий пісуар, встановлений у галереї, сколихнув світ мистецтва, який лунає аж до сьогодні.
Цей суттєвий вступ дистилює всю сміливість і скандальність практики Дюшана в одному важливому огляді не лише новаторської творчості, але й критичного моменту в західній культурі. Від його новаторського поєднання абстракції, кубізму та футуризму в «Оголена, що спускається сходами» (1912) до його набігів на тепер уже культові «редімейди»*, такі як Колесо велосипеда (1913) і Стійка для пляшок (1914), ми досліджуємо, як Дюшан постійно кидав виклик уявлення про те, що таке мистецтво, і, роблячи це, відкрив світ концептуальних можливостей за межами «ретинального» досвіду.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
Мова видання | Англійська |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 96 |
ISBN | 9783836534321 |
Формат | |
Довжина | 26 см |
Ширина | 21 см |
- Ціна: 830 ₴