Лого Дизайн Любов: Посібник зі створення довершеної айдентики бренду. Девід Ейрі
540 ₴
486 ₴
- В наявності
- Код: 25205
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
Повністю оновлене і розширене, друге видання книжки Девіда Ейрі «Лого Дизайн Любовів» містить ще більше усього того, чим так полюбилося перше видання: більше кейсів, більше скетчів, більше секретів успішної співпраці з клієнтами, більше «інсайдерських» історій і більше практичної інформації, що допоможе дістати омріяні замовлення та виконати їх якнайкраще.
У книжці «Лого Дизайн Любовів» Девід пояснює, як розробити довершену айдентику бренду від початку й до кінця, та ілюструє це прикладами з практики славетних дизайнерів. Він показує, як дизайнеру формулювати завдання, генерувати ідеї, встановлювати оплату за свої послуги і вести стосунки з клієнтами. Девід багато ділиться особистим досвідом роботи над айдентикою, — як первинними скетчами, так і кінцевими результатами своїх успішних проєктів, — а крім того, посилається на доробок багатьох відомих дизайнерів (зокрема Поли Шер, яка розробила лого для Citi та Microsoft Windows, і Ліндона Лідера, автор нинішньої айдентики компанії FedEx) і провідних студій дизайну, таких як Moving Brands, Pentagram, MetaDesign, Sagmeister & Walsh і багатьох інших.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ArtHuss |
Країна виробник | Україна |
Мова видання | Українська |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 230 |
ISBN | 978-617-8025-73-1 |
Стан | Новий |
Формат | |
Довжина | 23.5 см |
Ширина | 16.5 см |
- Ціна: 486 ₴