The Monocle Book of the Nordics . An exploration of design, business, food and fashion. Tyler Brûlé , Andrew T
3 045 ₴
2 740,50 ₴
- В наявності
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
Остання книга Монокля — це свято Північного регіону з деякими сюрпризами, примхами та — можливо — сауною чи двома на цьому шляху. Журналісти, редактори та фотографи Monocle знову і знову повертаються в усі куточки Північної Європи за розумінням, натхненням та ідеями для кращого життя.
Ця книжка не про те, щоб забивати надто розкручений тренд хюгге чи метушитися навколо пінистої їжі. Навпаки – мова йде про спільний, але чіткий набір цінностей, які допомогли різним націям досягти успіху в тихій дипломатії, продуманому дизайні та аргументованих дебатах. Monocle дивиться за межі кліше та відкриває людей, фірми та історії, які допомагають регіону отримати високі рейтинги за все в усьому, від мистецтва та архітектури до смачної їжі.
Не об’єднуючи разом ці різні нації, команда Monocle висвітлить людей, місця та продукти, які демонструють скандинавів у всіх їхніх відтінках: уроки, які ми всі можемо почерпнути від виробників на півночі Норвегії чи роздрібних торговців, які досягають вищого рівня в Рейк’явіку; фірми, які будують мости в Данії або продають шведську м’яку силу за кордоном.
Світ може багато чого навчитися у наших обізнаних північних сусідів, і Монокль Північної Європи є ідеальним місцем для початку.
Основні атрибути | |
---|---|
Мова видання | Англійська |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 240 |
ISBN | 9780500971215 |
Формат | |
Довжина | 30 см |
Ширина | 22 см |
- Ціна: 2 740,50 ₴