Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3447 відгуків
Замовлення до 200 грн відпускається зі 100% передоплатою  

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

The Copy Book: How Some of the Best Advertising Writers in the World Write Their Advertising

The Copy Book: How Some of the Best Advertising Writers in the World Write Their Advertising
  • The Copy Book: How Some of the Best Advertising Writers in the World Write Their Advertising, фото 3
  • The Copy Book: How Some of the Best Advertising Writers in the World Write Their Advertising, фото 4
  • The Copy Book: How Some of the Best Advertising Writers in the World Write Their Advertising, фото 5

1 100 ₴

  • Готово до відправки
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
The Copy Book: How Some of the Best Advertising Writers in the World Write Their Advertising
The Copy Book: How Some of the Best Advertising Writers in the World Write Their Advertising
1 100 ₴
Готово до відправки
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

У 1995 році D&AD опублікував книгу про мистецтво писати для реклами. Книга-бестселер на той час залишається важливою довідковою роботою сьогодні — біблією для творчих директорів. D&AD і TASCHEN об’єднали зусилля, щоб представити вам оновлене та оновлене видання видання. Копірайтинг, який вважається найскладнішою сферою реклами, зазвичай доручається найталановитішим професіоналам — часто керівникам агентств або самим власникам. У книзі представлено добірку робіт і есе 53 провідних професіоналів світу, у тому числі таких суперзірок копірайтингу, як Девід Ебботт, Лайонел Гант, Стів Гейден, Ден Віден, Ніл Френч, Майк Лескарбо, Адріан Холмс і Барбара Ноукс.

Уроки, які ви отримаєте на цих сторінках, допоможуть вам створити більш чіткі та переконливі аргументи, незалежно від того, чи пишете ви надихаючу промову, привабливий веб-банер чи переконливий лист. Це не просто «обов’язкова» книга для людей, які займаються рекламою та маркетингом, це також «необхідна» для всіх, кому потрібно залучити чи вплинути на людей через веб-сторінку, на папері чи особисто.

Основні атрибути
ВиробникTaschen
Мова виданняАнглійська
Вид палітуркиТвердий
Кількість сторінок536
ISBN978-3836568524
СтанНовий
Формат
Довжина22 см
Ширина14 см
  • Ціна: 1 100 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner