The Copy Book: How Some of the Best Advertising Writers in the World Write Their Advertising
1 100 ₴
- Готово до відправки
- +380 (50) 909-48-69Viber, WhatsApp, Telegram
- +380 (63) 636-75-21
- +380 (67) 162-26-55
У 1995 році D&AD опублікував книгу про мистецтво писати для реклами. Книга-бестселер на той час залишається важливою довідковою роботою сьогодні — біблією для творчих директорів. D&AD і TASCHEN об’єднали зусилля, щоб представити вам оновлене та оновлене видання видання. Копірайтинг, який вважається найскладнішою сферою реклами, зазвичай доручається найталановитішим професіоналам — часто керівникам агентств або самим власникам. У книзі представлено добірку робіт і есе 53 провідних професіоналів світу, у тому числі таких суперзірок копірайтингу, як Девід Ебботт, Лайонел Гант, Стів Гейден, Ден Віден, Ніл Френч, Майк Лескарбо, Адріан Холмс і Барбара Ноукс.
Уроки, які ви отримаєте на цих сторінках, допоможуть вам створити більш чіткі та переконливі аргументи, незалежно від того, чи пишете ви надихаючу промову, привабливий веб-банер чи переконливий лист. Це не просто «обов’язкова» книга для людей, які займаються рекламою та маркетингом, це також «необхідна» для всіх, кому потрібно залучити чи вплинути на людей через веб-сторінку, на папері чи особисто.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taschen |
Мова видання | Англійська |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 536 |
ISBN | 978-3836568524 |
Стан | Новий |
Формат | |
Довжина | 22 см |
Ширина | 14 см |
- Ціна: 1 100 ₴