Продавець Книжковий магазин "ПАПІРУС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3639 відгуків
Замовлення до 200 грн відпускається зі 100% передоплатою  
+380 (50) 909-48-69
+380 (63) 636-75-21
+380 (67) 162-26-55
Книжковий магазин "ПАПІРУС"

Стратегія Ґо. Бетховенов П.

Стратегія Ґо. Бетховенов П.

450 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: 16873
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Стратегія Ґо. Бетховенов П.
Стратегія Ґо. Бетховенов П.
450 ₴
Немає в наявності
+380509094869
  • +380 (50) 909-48-69
    Viber, WhatsApp, Telegram
  • +380 (63) 636-75-21
  • +380 (67) 162-26-55
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Східна стратегічна гра Ґо — найдавніша й найскладніша гра на планеті. Протягом тисячоліть вона була міцно пов’язана з політичною, військовою та бізнесовою елітами країн Сходу. Не дивно, що й у сучасному світі особливу цікавість до гри виявляють політики й бізнесмени. Серед них — Білл Гейтс, котрий в одному інтерв’ю сказав: «У моєму житті було вдосталь розчарувань. Наприклад, я хотів бути найкращим у світі гравцем у Ґо, але так і не став ним». Для досягнення перемоги Майстри гри застосовують перевірені часом стратегічні принципи й підходи, котрі допомагають приймати правильні рішення та діяти якомога ефективніше. Ці принципи є досить абстрактними й тому можуть бути застосовані в переважній більшості сфер людського життя, особливо там, де точиться конкурентна боротьба: у політиці, бізнесі та військовій справі. У книжці розбираються 30 найважливіших стратегічних концепцій Ґо. Кожен принцип проілюстровано прикладами зі світу сучасного бізнесу: книжка містить понад 60 реальних бізнес-кейсів, які взято з практики таких усесвітньо відомих гігантів, як-от Apple, Coca-Cola, IKEA, Chrysler, Virgin, The Walt Disney Company, а також безліч історій із практики невеликих компаній. Книжка призначена для власників бізнесу, топ-менеджменту й усіх, хто цікавиться бізнес-­стратегією. Переклад О. Шкірятко.
Основні
ВиробникФабула
Країна виробникУкраїна
ISBN9786170-954510
Кількість сторінок420
Мова виданняУкраїнська
  • Ціна: 450 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner